V dnešní době už jsou moderní sociální sítě a je jich celá řada. Slouží nejen k tomu, aby zprostředkovaly komunikaci mezi jednotlivými uživateli, ale taky aby se díky nim člověk mohl prosadit – tedy prosadit to, co dělá. Vezměte si situaci, že rozjíždíte podnikání a potřebujete se nějakým způsobem zviditelnit. Dříve by to bylo asi tak, že byste obcházeli jednotlivé kolemjdoucí a dávali jim svoji vizitku, jestli náhodou nevyužijí vaše služby, dneska je to už ale úplně jinak. Jak? To se dozvíte v tomhle článku. V dnešní době totiž frčí sociální sítě, jak už jsem řekla a mohou člověku, který začíná například s podnikáním hodně pomoct prosadit se.
Takovými sítěmi jsou například Facebook (to je úplně jasné, v dnešní době snad nejznámější sociální síť, kterou má už v dnešní době skoro každý), potom Instagram, který je populární hlavně díky zveřejňováním fotek lidí, kteří jsou tam zaregistrovaní anebo třeba taky Linkedin. Ten slouží hlavně k tomu, aby si člověk udělal o vás obrázek – můžeme to klidně nazvat jako takový druhý životopis, nebo pracovní profil. A samozřejmě, že reklama linkedin je důležitá kvůli tomu, abyste se mohli prosadit a ukázat, co ve vás je. Hodně lidí přímo nahoře v profilu mají takzvané BIO – základní informace o nich samotných, jakou školu (nebo školy) udělali, jakého dosáhli vzdělání, co je baví a tak dále.
Taky ale slouží třeba zaměstnavatelům k tomu, aby našli vhodné lidi na volná pracovní místa. Kdybyste sociální sítě a to, jak se na nich prosadit, zkoumali podrobněji, zjistíte, že k výčtu nejdůležitějších věcí na začátku toho, co děláte, patří i webové stránky, tedy tvorba e-shopu Shoptet, která vaším budoucím zákazníkům může ukázat, kdo jste, co děláte a mohou si o vás na webových stránkách něco přečíst a dozvědět se co nejvíce o všem, co děláte..